Hoe heet het trainings hulpmiddel die een bal terug speelt?

Tijdens een filmpje zag ik ooit een plastic hulpmiddel (een soort halve looping) waar je een hockeybal in speelt, en welke dan terugkomt doordat het een halve looping is. Echter kan ik het helaas niet duidelijker omschrijven, en kan ik er niets over vinden op het internet.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hockey
4.4K
Antoni
3 jaar geleden
Misschien kan je ernaar vragen in een winkel die ook hockeysticks verkoopt.

Antwoorden (1)

Wellicht bedoel je een Hockey (Passing) Rebounder.
Toegevoegd op 02 augustus 2020 07:29: bron