Ik heb een game van 6GB verwijderd, maar de opslag nooit teruggekregen, wie kan me helpen?

Het gaat om BlackShot FPS van Steam. Ik heb het verwijderd omdat ik opslag nodig had, maar de opslag kreeg ik niet terug. Ik heb bij Deze Pc gezocht naar bestanden van de game maar heb geen zoekresultaten. Hoe krijg ik de opslag terug?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K
crispy
3 jaar geleden
Op welk apparaat (type) en welk besturingssysteem?
Ritsuka
3 jaar geleden
Hoe heb je het verwijderd? Via Steam gedeinstalleerd?

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je prullenbak al geleegd hebt…

Installeer anders een programma als Treesize. Dat sorteert onder meer alle mappen op grootte en geeft direct aan welke mappen 6 Gb in beslag nemen.
https://www.jam-software.com/treesize_free