kunnen ze beslag leggen op speelgoed van kinderen. met het oog op eventuele openbare verkoop van inboedel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

in de regel word er allen op spullen die waarde hebben beslag gelegd, dit kunnen zijn televisie, computers, meubelen, lampen, elektrisch apparatuur, stereo.
speelgoed van kinderen zullen ze dus geen beslag op leggen of het moet een met accu aangedreven auto zijn die een nieuwwaarde had van enkele honderden euro?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor je antwoord op mijn vraag. ze hebben wel beslag gelegd op video banden en dvd"s en op enkele speelgoed van de meisjes de barbie poppen en zo. Maar goed ze deden heel kinderachtig en ik kon er niks op inbrengen. we zullen zien hoe het afloopt het ligt nu bij mijn advocaat.
nogmaals bedankt. groetjes elke

Andere antwoorden (3)

Hallo Eam,

Aan echt kinderspeelgoed zullen ze niet zitten, maar heb je b.v een Wii /Playstation/ X-box dan wel (dat heeft waarde)
Maar Poppen, speelgoedauto's en al dat spul niet hoor.

Succes ermee..
Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen dat ze dat doen, ligt echter aan de deurwaarder. Als de kinderen duurder speelgoed en veel speelgoed hebben dan is dat mogelijk, maar in de regel zullen ze dit niet snel doen.

Hoop niet dat het voor jouw van toepassing is! Zowel dan hoop ik dat je nog een andere oplossing kan vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op duur speelgoed en games wel.
Alles gebruikt men om de schuld in te lossen of te verminderen.
Bij twijfel kan men het onttrekken aan de inboedel
als de spullen nog niet opgeschreven zijn.
Even stallen bij familie.