Ik moet om ava te spelen een update uitvoeren maar deze update gaat super langzaam hoe komt dit ?

Dit is anders niet het geval dan duurt het een minuut of 15 tot 30

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

2 mogelijkheden:

1. Je verbinding tot de server is erg traag. Dit kan komen door je eigen internet verbinding, of doordat hel veel mensen tegelijk downloaden, of als laatste, de server heeft wat problemen. Als je draadloos internet hebt, en je hebt een Internetkabel, raad ik je aan die te proberen

2. De update is erg groot. Je download nog even snel als normaal, maar in procenten gaat het langzamer, om dat 1% nu bijv. 10 keer zo groot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is volgens mij niet het geval dat het een groter bestand is omdat ik dit veel vaker moet doen wat, wat wel het geval kan zijn is inderdaad dat de server problemen heeft of teveel mensen het tegelijk doen