Waarom is alles in minecraft helemaal licht?

als ik in minecraft 1.8 speel is alles helemaal licht, ookal is er geen lichtbron te vinden. is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K
Erna55
9 jaar geleden
Ik was gewoon mijn zaklamp verloren, nou weet ik waar die ligt...
Onder het kastje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt wel alsof de "Brightness" optie via het configuratie bestand hoger is gezet dan normaal. Veel YouTubers doen dit zodat het altijd voldoende belicht is.

Het beste antwoord

Bij "Video Settings > Brightness" Even de brightness bar heen en weer schuiven soms helpt dat.

Als dat niet helpt moet je misschien even minecraft opnieuw installeren (alleen minecraft 1.8)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tnx dit holp!

Andere antwoorden (3)

Je kunt proberen de muren te verdikken.
Bij dit geval komt er wel eens licht door de dunnen wanden van je pand.
Als dit niet werkt, controleer of nacht visie niet aanstaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik zo kijk ziet het er niet naar uit dat jij die map hebt gemaakt als ik kijk naar je inventory. Als de map NIET door jouw is gemaakt kan iemand anders licht hebben toegevoegd dat je niet kan zien. Maar als het door jou is gemaakt dan kan je misschien beter even met de brightnes spelen in de video settings
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het kan aan je instellingen liggen (of aan creative mode) probeer mods te uninstallen en andes je wereld op te slaan en minecraft opnieuw installeren (duurt max 3 minuten)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is compleet vanilla, in 1.7.10 heb ik hier geen last van