Wat is het verschil tussen God Of War 3 t.o.v. God Of War 3 Essentials?

Is de laatstgenoemde een uitbreiding? Betreft Playstation 3 versie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.9K

Het beste antwoord

Essentials is een speciale serie games van Sony. Het zijn de volledige versies van de games. Echter is het hoesje veranderd. Je hebt dus een soort banner om de officiële boxart heen. Vaak komt een essential uitvoeren tegelijkertijd met een prijsverlaging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoesje ziet er dan dus zo uit.. http://img7a.flixcart.com/image/av-media/games/z/r/y/god-of-war-iii-essentials-275x275-imadef9w2b84gxjy.jpeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar in principe is het gewoon dezelfde game, maar een nieuwe uitgave met een prijsverlaging? Als dat zo is weet ik genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat klopt. Het zou nog kunnen zijn dat je er extra DLC bij krijgt, maar daar zou ik niet van uit gaan. Minder is het zeker niet. Tegen de tijd dat deze Essentials uitgebracht worden zijn de normale versies van de game ook bijna niet meer te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt, dan weet ik voldoende!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, wat vroeger de platinum serie was dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo ongeveer wel ja. Mogelijk door de kritiek op de foeilelijke hoesjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku nogmaals