Kunnen mijn twee zonen elk met hun PS4 online spelen ?

Mijn twee zonen zouden elk een PS4 willen. Moet ik hiervoor 2x een abonnement betalen ? De ene zoon heeft al een PS4 en een abonnement zodat hij online met vrienden kan spelen. de tweede zoon zou dit ook willen aanschaffen. Maar hoe zit dat met abonnement ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als ze tegelijkertijd online willen gamen dan ja. Ook al zijn dat twee verschillende spellen. Ze zouden wel het abonnement kunnen delen als ze altijd op verschillende tijden zouden spelen (maar dan zouden ze ook van dezelfde PS4 gebruik kunnen maken).