Hoe zet ik het compas weer aan bij Call Of Duty 2?

Waarschijnlijk is hij uitgegaan omdat ik bij het command gebeuren allemaal dingen heb ingedrukt. xD alleen nu weet ik niet hoe het compas weer terug aan gaat en niemand kan mij aangeven hoe ik hem weer aan zet. Iemand hier iets voor?

Toegevoegd na 21 uur:
wat me al wel is opgevallen, is dat het waarschijnlijk ergens onder me beeld staat zeg maar.
want boven het compas, staat normaal wie wie kilt. maar dat staat nu helemaal onderaan. en daaronder moet dus dat compas komen. geen idee hoe je dit zou moeten verhelpen. denk dat het nu het makkelijkst is om de instellingen terug te zetten naar zoals het begin, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Heb je ergens de mogelijkheid om dit in te voeren?:
cg_hudCompassSize [1]

Zoals het in de bron staat:
"cg_hudCompassSize [0 - ?] - This setting controls the size of the compass at the bottom left of the screen. When set to 0 the compass is not show, and at 1 it is the default size. Larger values mean the compass takes up greater screen space."

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarschijnlijk dit:
seta cg_hudCompassSize "1"

Toegevoegd na 22 uur:
Heb je niet toevallig een mod geïnstalleerd ofzo dat daardoor er een aantal veranderingen gemaakt zijn?

Of heb je ergens in je instellingen de mogelijkheid om verschillende HUD's (Head-up display) te kiezen? Dat daardoor de indeling van je interface ook wat veranderd en het je kompas op een andere plek zet.