Welke race game moet ik nemen als ik realisme wil op PC?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pas op sommigen mensen denken blijkbaar dat met realisme fotorealisme wordt bedoeld ipv besturingsrealisme.

Het beste antwoord

als je echt realsime wilt dan zou ik denken aan een pc met een hele goede snelle kaart. ZOdat je alle settings aan kunt zetten en alle invloeden van bijv. het weer en het wegdek. Een auto die je ook kunt ( moet) tunen en dan zou ik nog een stuurtje kopen zodat je echt kunt sturen. ipv een controller en een zak chips in je andere hand terwijl je tv kijkt. Test Drive stuurt niet bijzonder maar heeft wel realsime. Ik vind persoonlijk een autoralley spel ( Collin McRae destijds) heel realistisch, vooral als je moet driften in de sneeuw. of Formule 1. waar je auto schade krijgt of je banden slijten en je benzine opraakt als je niet goed timed en onvoorzichtig rijdt. Zodat je vlak voor de laatste lap nog de pit in mopet en dan van plek 1 naar 17 gaat daardoor. Mijn advies: kijk op Youtube naar gameplay. En lees reviews van spelers. ( download een demo) en het belangrijkste zorg dat JIJ er plezier aan beleeft. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een erg realistisch autogame is Test Drive Unlimited 2. Het is niet alleen een racegame, maar je kan ook gewoon vrij rijden op de weg.

Ook een mooi spel is Dirt Showdown, zie: http://tweakers.net/reviews/2599/dirt-showdown.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou als je een hoge videokaart hebt , zou je Need For Speed The Run kunnen proberen.
Kwaliteit lijkt net echt.
Als je wilt zien hoe dat eruit ziet , kun je bij youtube intypen " Need For Speed The Run gameplay" of je kunt ook Test Drive Unlimited 2 uitproberen