Waar kun je acrylic ballen kopen?

Ik zou graag beginnen met contact jongleren/contact juggeling en ik zou graag zo'n oefenballen kopen, weet er iemand een winkel waar ik deze kan kopen? Niet online aub.
Voor wie nie weet wat dit is bekijk gerust een het filmpje.
https://youtu.be/GnOAdNSfQQA

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
beste , deze balletjes kan je kopen in veel speelgoedwinkels.
ook in sportwinkels (balsporten) verkopen ze deze mvg

Antwoorden (1)

Heel veel kleine kan je online op de eerste bron en een grote op de 2de bron

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan er ook meerde van verschillende grootte op de 2de link

Toegevoegd na 3 minuten:
je kan ook een hele goedkope versie doen dat is met de 3de link