Wat was de naam van het point-and-click spel over een jungle?

Vroeger heb ik spelletjes gespeeld zoals Putt-Putt en Freddi Fish, maar ik kan me ook nog een spel herinneren over een jungle. Er waren dan ook dieren die daar woonde. Het spel was voor kinderen van ongeveer 10 jaar. Het was meer geanimeerd dan getekend en ik kan me nog iets vaags herinneren over een berg en dan een dier die daar woonde (oliefant?) Heeft iemand zo'n spel vroeger ook gespeeld?
Weet iemand de naam?????

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Humongous Entertainment had naast Freddi Fish en Putt Putt ook een serie genaamd Junior Field Trips. Hier waren een aantal varianten van;

- Let's explore the Airport
- Let's explore the Farm
- Let's explore the Jungle

Toegevoegd na 2 minuten:
In deze adventures zat een blauwe bij die je verschillende opdrachten gaf en dingen vertelde over de locaties die je bezocht.