Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je de sims 2 double deluxe spelen op een laptop waar geen cd in kan?

Ik heb de sims 2 double deluxe nu al een tijdje en ik was van plan deze vanmiddag weer een keer te spelen. ik heb alleen nu een nieuwe laptop dus hij staat nergens meer op geinstalleerd en ook kan er in deze laptop geen cd in, wel heb ik de code nog en alles wat erbij hoort maar heeft iemand een idee of ik het op een andere manier kan installeren en spelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan moet je op een andere computer waar wel een cd in kan zorgen dat je een image maakt. Deze kun je dan op de laptop gebruiken voor installatie en spelen.


1. Download Alcohol 120% en installeer hem.
2.Doe de cd (of DVD) in je CD/DVD-speler.
3.Start Alcohol 120%.
4.Ga naar Bestand ==> Maak-Image Wizard.
5.Selecteer je CD/DVD-speler en stel als je het nodig vind andere opties in.
6.Klik op Volgende.
7.Selecteer de plaats waar je de image wilt zetten en de soort image (ik zou ISO doen).
8.Klik op Start, het programma begint de image te maken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus je maakt de image en zet deze op een usb stick die groot genoeg is.
Dan plaats je de image op de harde schijf van je laptop.
Via een programma als Daemon Tools kun je de ISO mounten, en dan kun je het bestand alsof het een cd is gebruiken.
(Lees meer...)
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Power ISO is ook zo'n programma. Net als Daemon Tools werkt het prima.
Je kan ook een bij een mediamarkt/saturnus een dv schijf kopen, deze plug je in in een USB-poort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding