Waarom klinken sommige wapens in 'Call of Duty: Modern Warfare 2' anders in de multiplayer versie dan in de singleplayer versie?

Ik heb CoD:MW2 single- en multiplayer versie. Toen ik de singleplayer na een tijd multiplayer weer speelde kwam ik erachter dat wapens als bijvoorbeeld de 'M4A1' en de 'Intervention' anders klonken bij singleplayer dan multiplayer. (Op de computer dan)
Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Daarvoor kunnen verschillende redenen zijn.

De meest waarschijnlijke is dat de geluidskwaliteit van het online spel lager ingesteld staat om het spel soepeler te laten verlopen. Als je denkt dat je computer en/of verbinding het aankan kun je dit waarschijnlijk bij het opties menu aanpassen.

Een andere reden voor dit verschil kan zijn dat de online versie regelmatig 'patches' uitbrengt. Deze patches houden het spel up-to-date en brengen aanpassingen of verbeteringen aan in het spel. Deze patches kunnen dus ook effect hebben op het geluid van de wapens terwijl de singleplayer versie onveranderd blijft.

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hmm goeie vraag, dat is me nog nooit opgevallen. Het kan zijn dat je andere attachments erop hebt zitten. Ook kan de omgeving een effect hebben (muren weerkaatsen het geluid dus dan kan het andes klinken)

Of, maar hier heb ik niet veel verstand van dus ik weet niet of het onzin is, hebben ze de geluidskwaliteit online omlaaggehaald zodat het spel online soepeler loopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je eerste antwoord klopt niet, de engine die CoD gebruikt heeft belabberd slecht geluid (echt waar, ga maar eens met spec ops die sluipmissie doen in de sneeuw, weet even niet hoe hij heet maar ooit weleens een hond horen aankomen, je kijkt naar de kant waar het geluid vandaan komt en dan springt de hond opeens in je rug)
de enige engine die geluid echt tot leven brengt is de frostbite engine waarin geluid wel anders wordt door je omgeving. je tweede antwoord is waarschijnlijker.
of het ligt aan je geluidskaart die alle geluiden in de mp niet aankan (waarschijnlijk niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nounou COD heeft zeker geen slecht geluid. Dat jij een hond uit de verkeerde richting hoort aankomen kan komen door matige geluidsapperatuur of een audio bug, want normaliter hoor ik in COD een hond uit de juiste richting komen. Dan hoor ik van een afstand van 100 meter nog waar dat ding is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CoD fanboy -.-,
je bent gewoon te vol van dit spel om de slechte kanten te zien (dat zijn er véél).
ik ken wel meer van die mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben helemaal geen COD fanboy, in tegendeel, maar iedereen die het spel gespeeld heeft en een enigzins objectieve mening kan vormen, kan niet beweren dat het geluid zo slecht is in modern warfare
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan zeker een objectieve mening vormen, misschien zijn mijn geluids kwaliteit verwachtingen gewoon hoger dan die van jouw.
ik heb america's army gespeeld en daarbij speelt audio zon belangrijke rol dat de kwaliteit heel hoog is.
bij mw2 is dat niet. klaar uit, zo is dat gewoon.
ik heb het spel zelf ook en vindt het gewoon niet goed genoeg.
Het kan zijn, omdat het multiplayer deel van het spel en de singleplayer deel door verschillende mensen zijn gemaakt. Wel de zelfde ontwikkelaar, maar gewoon 2 verschillende groepen elk op 1 deel gericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de multiplayer en singelplayer zijn beide gemaakt door hetzelfde team.
Online is een stuk zwaarder voor je computer, dus zal de developer de MP functie zo "licht" mogelijk willen laten zijn. Dit kan effect hebben op "luxe" elementen zoals graphics en audio (luxe, omdat die minder belangrijk zijn dan bijvoorbeeld het berekenen van een kogelbaan om te zien of je die ander raakt of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat met hitboxes, mw2 valt sowieso wat tegen op audio (niet dan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens.