Waarom klinken sommige wapens in 'Call of Duty: Modern Warfare 2' anders in de multiplayer versie dan in de singleplayer versie?

Ik heb CoD:MW2 single- en multiplayer versie. Toen ik de singleplayer na een tijd multiplayer weer speelde kwam ik erachter dat wapens als bijvoorbeeld de 'M4A1' en de 'Intervention' anders klonken bij singleplayer dan multiplayer. (Op de computer dan)
Waarom is dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Daarvoor kunnen verschillende redenen zijn. De meest waarschijnlijke is dat de geluidskwaliteit van het online spel lager ingesteld staat om het spel soepeler te laten verlopen. Als je denkt dat je computer en/of verbinding het aankan kun je dit waarschijnlijk bij het opties menu aanpassen. Een andere reden voor dit verschil kan zijn dat de online versie regelmatig 'patches' uitbrengt. Deze patches houden het spel up-to-date en brengen aanpassingen of verbeteringen aan in het spel. Deze patches kunnen dus ook effect hebben op het geluid van de wapens terwijl de singleplayer versie onveranderd blijft. Groetjes!

Hmm goeie vraag, dat is me nog nooit opgevallen. Het kan zijn dat je andere attachments erop hebt zitten. Ook kan de omgeving een effect hebben (muren weerkaatsen het geluid dus dan kan het andes klinken) Of, maar hier heb ik niet veel verstand van dus ik weet niet of het onzin is, hebben ze de geluidskwaliteit online omlaaggehaald zodat het spel online soepeler loopt

Het kan zijn, omdat het multiplayer deel van het spel en de singleplayer deel door verschillende mensen zijn gemaakt. Wel de zelfde ontwikkelaar, maar gewoon 2 verschillende groepen elk op 1 deel gericht.

Online is een stuk zwaarder voor je computer, dus zal de developer de MP functie zo "licht" mogelijk willen laten zijn. Dit kan effect hebben op "luxe" elementen zoals graphics en audio (luxe, omdat die minder belangrijk zijn dan bijvoorbeeld het berekenen van een kogelbaan om te zien of je die ander raakt of niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100