hoe lukt het om split screen te krijgen met minecraft voor de ps3?

ik heb zojuist minecraft : playstation3 edition gekocht en ik wil split screen, blijkbaar moet je dan op start drukken met de 2e controller waarmee je wilt splitten maar dit pakt hij niet, in het menu van minecraft kan de controller2 ook niet handelen of iets in deze richting, heeft iemand een oplossing.

(ik speel op een beamer, en speel 1080p 24 Hz output (HDMI) lijkt me voldoende toch?)

groetjes job

hoe lukt het om split screen te krijgen met minecraft voor de ps3

Toegevoegd na 2 dagen:
De gewone manier werkt dus niet!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
4.2K

Antwoorden (1)

Start het spel en activeer de 2e controller.
Druk daarna op start
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat start verhaal werkt bij mij dus niet