Ik heb Maplestory geïnstalleerd maar als ik hem opstart en die update is geweest, zegt hij: MapleStory werkt niet meer, hoe kan ik dit oplossen ?

Ik heb Windows Vista en Intel Celeron.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Wat bij veel spellen op Vista en Windows 7 nog wel eens wil helpen, is het spel starten in compatibiliteitsmodus.

- Ga naar de snelkoppeling van het spel, rechtermuisknop -> eigenschappen
- Ga naar het tabblad Compatibiliteit
- Zet een vinkje bij 'Dit programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren:' en zet in het dropdown menu de optie op Windows XP (Service Pack 2)

Meestal werkt een spel daarna wel. Een vinkje zetten bij 'Dit programma als Administrator uitvoeren' wil ook nog wel eens helpen.
Kimath