Is het mogelijk om bij fortnite het geluid van het spel en het geluid van de chat apart te regelen?

Terwijl ik speel met een vriendin van me heb ik een gaming hoofdtelefoon met microfoontje op. Helaas kan ik haar vaak bijna niet verstaan omdat het geluid van het spel soms veel te luid is. Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik het volume van het spel lager kan zetten zonder het geluid van de stem van mijn medespeler ook stiller te horen.
Ik speel op PC met een USB-controller waarop de koptelefoon zit aangesloten.

een jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja, het is mogelijk om het geluid van het spel en het geluid van de chat apart te regelen in Fortnite. Ga naar de instellingen en selecteer 'Audio'. Hier kun je de volume-instellingen voor het spel en de chat aanpassen.
Bronnen:
4 maanden geleden