Is het mogelijk om een Rollercoaster Tycoon 3 achtbaan te exporteren naar No Limits? Zo ja, hoe moet dit?

Ik moet voor school een achtbaan ontwerpen met No Limits, maar ik werk liever met Rollercoaster Tycoon 3. Is het mogelijk om mijn achtbaan, gemaakt met RCT te exporteren naar No Limits? En als dit kan, hoe moet dit dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

waarschijnlijk is dat niet mogelijk, omdat het een totaal andere programma is. en als het mogelijk zou zijn zou het waarschijnlijk ook nog heel ingewikkeld zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is helaas niet mogelijk, Roller coaster tycoon heeft andere software gebruikt om op te slaan dan No Limits. Maar moet het voor jouw school per se in No Limits? opvallend hoor:p