Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Far Cry 2 gekocht maar als ik hem speel dan gaat het spel heel sloom en stotterend weet iemand hoe ik dit spel sneller kan laten gaan?

reageer alsjeblieft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
945
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2de hands of eerste hands pc of een ander platform?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

zorg dat je de juiste en meest recente driver van je videokaart hebt geinstaleerd. en controleer eens via http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ deze site ofdat je pc wel geschikt is om dit spel te speelen. zo te hooren voldoet je pc niet aan de systeem eisen die dit spel nodig heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een snellere pc kopen of andere programma's afsluiten die je misschien ook geopend hebt.

Of kijk of je bij de instellingen/opties een mogelijkheid hebt om je beeld minder gedetailleerd te maken, door bijvoorbeeld de resolutie van je scherm te verlagen.

(Ik neem aan dat je het op de pc speelt?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk kan je computer het spel niet goed aan. Ik zou de grafische instellingen eens een stuk lager zetten.

Toegevoegd na 38 seconden:
Alle andere achtergrondprogramma's uitzetten die je niet nodig hebt (zoals msn messenger, email en dergelijke).
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding