Wij spelen regelmatig het bordspel incognito. Echter zijn de notatiepapiertjes op. Kan ik die ergens op internet vinden om te printen?

Het zijn een soort notatiepapieren vergelijkbaar(maar anders) met wat je bijvoorbeeld gebruikt bij yahtzee. Echter heb ik ze voor incognito niet kunnen vinden in de speelgoedwinkel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niet nog een ingevulde liggen? Waarbij je de hokjes type-ext daarna kopiëren

Het beste antwoord

Op internet is de afbeelding van het Spaanstalige scoreblok te vinden. Misschien kan je dat gebruiken om van Nederlandse tekst te voorzien:
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit bracht me op een idee, gewoon googlen op images, en ik heb de nederlandse gevonden: http://www.gamingcorner.nl/images/sheets/incognito.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel niet gelijk de Nederlandse bracht het me wel op het idee om op images te googlen. En de Spaanse was net zo goed bruikbaar geweest

Andere antwoorden (3)

Je kan ze zelf maken via Excel, en dan veel uitprinten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste onbeschrevene kopieren? Of kun je de beschreven versies nog leeg maken (Tippex) en dan kopieren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgever van het spel schrijven, en vragen waar die blokken te koop zijn (met een beetje mazzel sturen ze er nog 1 op)
anneliez