Nee, niet volledig, omdat hij zowel het wiel als de bal in beweging moet brengen. Dit maakt het te moeilijk, om precies te bepalen, waar uiteindelijk de bal uitkomt. Er zijn teveel variabelen; snelheid wiel, snelheid bal, moment van gooien bal.
13 jaar geleden
Nee, dat kan niet. De allerbeste croupiers ter wereld kunnen hooguit zorgen dat het balletje vaker in een bepaald kwadrant (een kwart van de schijf) valt. Maar het garanderen kunnen ze niet. Door de draaiing van de bal en de soldaatjes (opstaande randjes langs de schijf) is het vrijwel onvoorspelbaar waarin de bal zal rollen. Gelukkig maar...
13 jaar geleden
Nee ,roulette is een super duivels spel,tel de nrs maar eens bij elkaar op

Ik heb het 25 jr gespeeld en altijd dezelfde mensen die winnen en verliezen

De croupier heeft geen enkel belang waar de bal valt,en kan de bal niet beinvloeden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee gelukkig niet. Want anders zou de croupier wel erg veel vrienden hebben!!! :)