Weet iemand een site met plattegronden?

Ik zoek een site met plattegronden van huizen en villa's. Ik wil zo'n site zodat ik leuke huizen kan bouwen bij de sims. Ik vind soms wel plattegronden op google, maar dat is meestal nogal moeilijk. Dus, weet iemand een site met plattegronden van huizen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eerste gedachte toen ik je vraag las: maps.google.com, maar toen bleek dat je niet dat soort plattegronden zocht. Wel een heel leuke manier om Sims te spelen (huizen bouwen gaat bij mij nog steeds ver boven mensjes verzorgen; om de een of andere reden hebben ze altijd honger, hoge nood en zijn ze zwaar depressief...) Goeie Vraag! ;)

Het beste antwoord

De bekendste huizensite, Funda,
heeft heel veel huizen waar de plattegrond bij staat.

http://www.funda.nl/koop/haarlem/appartement-47141432-planetenlaan-92-ii/plattegrond/

Daar kun je op selecteren.
Woningen met plattegrond bekijken
Bekijk de woningen met een plattegrond op funda.

http://www.funda.nl/verkoop/?pagina=/nl/algemene-teksten-funda-sites/fundanl/verkoop/plattegrond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer eens Google Sketch, een gratis programma waar je eigen huizen mee kan bouwen en huizen van mensen over de hele wereld kan downloaden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sites waar je als particulier een huis kunt laten bouwen volgens (gedeeltelijk) eigen ontwerp zoals selekthuis hebben plattegronden online, of je kunt een (gratis) catalogus aanvragen.

Een goed huis ontwerpen is niet makkelijk, en SIMS huizen lijken meestal weinig op echte huizen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin bijvoorbeeld eens met je eigen huis?
Misschien heb je wat aan autocad