Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek spellen voor kind zonder extra begeleiding waar kan ik dit vinden ?

Ik werk in een bosrijk gebied, en ik zoek spellen voor kinderen in het bos zonder begeleiding van personeel. Deze kinderen moeten individueel of met hun ouders deze spellen kunnen uitvoeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
927

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hier vind je een aantal mogelijkheden: http://www.natuurkundeproefjes.nl/index.php?page=bosofpark
Zelf vond ik als kind boompje verwisselen altijd leuk om te doen.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
GPS lopen! Koop een paar gpsapparaten en zet een prachtige speurtocht uit met leuke vragen voor kinderen en volwassenen zodat ze een wandeling kunnen maken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Veel gezinnen hebben tegenwoordig ook zo'n apparaat om te geocachen dus een apparaat kopen hoeft misschien niet eens maar voor 50 euro heb je er al eentje tweedehands zonder kaart erop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit vindje in Het bos boek
voor € 14.95 te bestellen bij www.Bol.com maar ook te koop en in te zien in de boekhandel.

Spelen met materialen uit het bos.
Takken vormen het ultieme speelgoed. Puur natuur, voor alle doeleinden geschikt, gratis, en met grenzeloze mogelijkheden voor spelletjes en avonturen buitenshuis. Takken stimuleren de fantasie en vormen het ruwe materiaal om praktisch alles van te maken! In dit boek geven Jo Schofield en Fiona Danks talrijke suggesties voor wat je allemaal met takken kunt doen – avontuurlijke en fantasievolle spelletjes, hutten bouwen en kampvuren maken, houtbewerking, muzikale toepassingen, bordspelen, te veel om op te noemen. Een heerlijk boek waar kinderen zich uren mee kunnen vermaken, thuis of op vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding