Doe ik automatisch mee met de eindejaarstrekking van postcodeloterij?

Ik wordt de laatste tijd doodgegooid met telefoontjes, mailtjes en post voor de eindejaarstrekking van de Postcodeloterij. Ik speel maandelijks met 1 lot mee, maar de brieven en mailtjes die ik ontvang hebben het telkens maar weer over loten kopen ivm de eindejaarstrekking. Een lot meespelen vind ik genoeg, maar wil graag wel meedoen aan de eindejaarstrekking. Met al dat post mail en belverkeer raak ik een beetje de kluts kwijt en weet ik niet of ik nu wel of geen speciaal lot moet kopen om met de eindejaarstrekking mee te den? Wie weet nu precies hoe het zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Het is gewoon een trucje om nog meer loten te verkopen.Als je automatisch meespeelt heb je al een lot wat je toegestuurd krijgt en dat van je rekening afgetrokken word.Voor de rest al die mailtjes laten blokkeren als spam en komt het ook niet meer binnen.Dan raak jij niet de kluts kwijt en erger je je er ook niet meer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ontvang de mailtjes en de post ook.
Als je 1 lot hebt speel je ook mee met de eindejaarstrekking. Dit jaar worden er 14 trekkingen georganiseerd. Een extra in augustus en een in december. Voor de extra trekkingen betaal je namelijk ook. Je hoeft dus geen speciale loten te kopen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je doet dus automatisch mee met de eindejaarstrekking van de postcodeloterij.