Zet de camera op zo'n afstand voor de tv dat je het complete beeld van je tv, in beeld hebt van je camera. Test het even en zorg dat je camera stabiel ligt. Zet vervolgens je camera aan en speel het spel. Eitje ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat vraag "die" wel ;) Wat bedoelt hij/zij dan???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de enige optie want fraps op een xbox nee dat werkt niet.
+1
Ik weet niet of je nog een video in huis hebt maar sluit hem daar op aan en speel via de video.
opnemen is dan zeker een eitje en keurig beeld :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb je verschillende recorders voor, bijvoorbeeld een Dazzle, HD pvr, elgato enz. Voor een beetje goede kwaliteit met programmas ben je snel €200 kwijt