Door de Twilight Hack:

http://www.leerwiki.nl/Hoe_gebruik_ik_de_Twilight_hack_voor_de_Wii%3F
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Laten ombouwen en wii spellen downloaden en branden ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door hem aan te sluiten op het internet, dan kun je gratis kleine spelletjes downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door spelletjes te lenen van bekenden. Helemaal gratis en zonder al teveel moeite te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 80 euro kun je hem laten ombouwen. Je moet eigenlijk even rondvragen aan vrienden of ze iemand kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga demo's spelen of ga branden ;D