Om dezelfde reden dat het populair is bij andere mensen: Het is een concentratie / strategie spel waar j geld mee kan verdienen wat op dit moment een 'rage' tijd doormaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Celebrities vinden het leuk net zoals iedereen, maar de reden dat je zoveel celebrities ziet in tv poker programma's en toernooien is dat het is in de interesse de organisatoren/producenten om zoveel mogelijk media aandacht te krijgen - en celebrities hallen de media binnen.
En de celebrities kunnen celebrities blijven alleen door de media.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk spel en meestal veel exposure dmv camerabeelden etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat pokeren om de een of andere reden nu even razend populair is . En wanneer iets populair is dan heeft het de aandacht. En wat is er nou leuker voor een celeberty om aandacht te krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het idee dat het gaat om macht en kracht.
mensen willen graag het gevoel hebben groter, beter te zijn dan anderen en te kunnen laten zien dat ze goed zijn in zo'n strategisch spel.
en het is een rage, één schaapje over de dam...
en toevallig slaat deze rage enorm aan, omdat er dus meer bij komt kijken, niet te makkelijk is en dus niet snel verveeld raakt.
en voor sommige is het volgens mij gewoon een verslaving.
en spelletjes blijven leuk, hoe oud je ook bent...