Heeft iemand een overzicht (foto) van de kaarten die in het basisspel van Jungle Speed zitten? Niet alle kaarten hoor, alleen eentje per setje.

Toegevoegd na 10 seconden:
Wij spelen het basisspel met uitbreiding en soms is het zeer lastig om de kaarten dan weer uit elkaar te halen.

Toegevoegd na 3 dagen:
Iemand?

Toegevoegd na 5 dagen:
Iemand gewoon een foto van het basisspel...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Omdat er zo zielig geen enkel antwoord op je vraag is gekomen, heb ik maar even een afbeelding opgezocht waar volgens de bijgeschreven tekst de complete kaartset van Jungle Speed op zou staan. Ik ken het spel niet, dus kan er verder niks over zeggen. De foto komt van boardgamegeek.com
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie geduldig wacht krijgt uiteindelijk antwoord :) Dank je wel, dit moet hem zijn!