Meestal kan je op de grote websites/winkels (Bol.com, wehkamp, mediamarkt etc) de game zogenaamd pre-orderen. Als je eenmaal heb bestelt en je hebt betaald krijg je waarschijnlijk bericht dat je op die dag een code/de game krijgt zodat je het op de releasedatum kan spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De playstation store
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen enkele webshop kan garanderen dat het artikel de volgende dag geleverd wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of op een bepaalde dag.

Al doen ze wel hun best, het gebeurt regelmatig dat de pakketten blijven liggen, kwijtraken, beschadigen. . Enz. ..