Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe killcam van vijand bekijken in black ops?

Ik wil de killcam van de vijand bekijken omdat ik een filmpje op YouTube wil zetten met tomahawk kills. Maar welk programma moet ik daar voor gebruiken ? Ik speel blAck ops op de pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
819

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Niet. Kan niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar , op YouTube zie je allemaal filmpjes waar dat wel gaat.
Kan wel, bij theather kan je iedereen volgen dus gewoon gene volgen die jou vermoorde en tot Da moment en dan heb je ut.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je niet de killcam zien, dus niet hoe de tomahawk naar hem toevliegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel ik heb xtje zo'n filmpje gezien bij vriend van mij maar weet niet hoe. Moet je ff uitvoggele
Niet alleen zelf iemand killen dan theatre gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar theathre knop in het hoofdmenu van blackops daar kun je alles bekijken wat je wilt zien, dit kan je vervolgens opnemen editen en afspelen, mocht ie het youtube willen zetten, neem het op met get programaatje Fraps en pleur het vervolgens op youtube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het filmpje wat jij hebt gemaakt bij black ops.. Gewoon op je pc "downloaden" je kunt kiezen wat je met het filmpje wilt.. Afspelen.. Maar ook "render" dan download jij dat filmpje op je pc..! (c:programfiles/steam/steamapps/movies) en dan kom je er wel..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding