heb je al in kroegen/barren gekeken of zoek eens op internet je staat versteld als je even doorzoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak staat er in sportkantines ook een tafelvoetbal spel! Of in van die speelhallen zie je ook wel. En in schoolkantines, al kun je daar uiteraard niet zomaar binnen stappen om een potje te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er geen buurthuizen in Den Haag? Daar staat meestal ook wel een tafelvoetbalspel
anneliez
13 jaar geleden
Bart Smit (Y)