Door hoeveel procent van de wereldbevolking wordt de game FIFA gespeeld ?

FIFA game

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
Maakt het uit welke editie van Fifa?
Moeten ze het momenterl spelen of ooit gespeeld hebben?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk eerder in promille. De helft zijn al vrouwen, van de rest de helft kleine kinderen en ouderen, dus hou je een doelgroep van hooguit 25 % over - ruim genomen. Het overgrote deel daarvan zal nog nooit een spelcomputer in handen hebben gehad.
ronron1212
8 jaar geleden
En vrouwen spelen het niet denk je

Antwoorden (1)

Hoeveel mensen het daadwerkelijk spelen kun je natuurlijk niet controleren, kan iets meer of iets minder zijn, maar wel is bekend dat er 11 miljoen exemplaren zijn verkocht en dus 0,16 % (1,6 op de 1000 dus) de laatste versie van het spel in huis heeft. De overige statistieken geven aan dat het wel een buitengewoon westerse /angelsaksische mannen-aangelegenheid is. Wat ook wel logisch is, aangezien je er een prijzige console voor nodig hebt die niet elke wereldburger zich kan veroorloven.