bij de game mania hebben ze 2e hands spellen, je kan eens op hun site kijken of ze een spel hebben dat je wil. Scheelt vaak een hoop geld!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Marktplaats / bartsmit / een dichtbijzijnde gameshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats. Maar probeer zo veel mogelijk op te halen. En werkend zien! Je wilt nog wel eens genept worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij game mania of in nijmegen bij van die onafhankelijke winkeltjes daar kun je ook spellen voor geld inwisselen