Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een xbox ive acount maar geen xboxlive gold ik wil dat wel gaan kopen maar mijn vraag is kan ik met 1 xboxlive acount met 2 controllers online?

kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
862

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is zelfs niet mogelijk om met een Xbox Live account online te spelen, Daar heb je Xbox Live Gold voor nodig, Kijk maar eens hier. http://www.xbox.com/nl-NL/Live/Join/home Daar kun je zien wat het verschil is met een Xbox Live account en een Xbox Live Gold Account.
Maar zoals je al vroeg, Ja je kunt met Xbox Live Gold met 2 controllers online ja..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zit zo: als je online wilt spelen, koop dan een playstation. Je weet vast wel dat je per jaar 50 euro moet betalen om online te kunnen spelen? Je kunt dan wel uiteraard met meerdere (max 4) controllers spelen. hier een aantal voordelen aan Xbox ten opzichte van de ps:
Je krijgt vaak meer game content (extra modes)
Online lagt de gameplay minder (het spel hapert weinig, dit heeft dan niks met je Xbox of internetverbinding te maken maar met de host of provider).
Met Xbox gold kun je zinloze dingen kopen zoals skins (looks die je, je karakter kunt geven) en bij spellen bijvoorbeeld beterewapens, auto's enz.
Ik hoop dat ik je genoeg heb geïnformeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nutteloze reactie, Hij heeft al een Xbox 360. Voor de aankoop wist hij waarschijnlijk al dat Xbox live Gold niet gratis is. Dus waarom zal die nadertijd dan ook nog een PS3 kopen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding