Heeft iemand ervaring met de spellen 'Geestenjacht' en 'In een Handomdraai'?

Mijn zoon vraagt deze voor 5 december. Heeft iemand deze en zijn ze leuk? Het lijkt me dat Geestenjacht gaat vervelen, en die andere lijkt me snel uitgespeeld.. Maar ik heb geen idee eigenlijk...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Persoonlijk niet, maar als je bij bol.com kijkt naar de gebruikersbeoordelingen van dit spel zijn ze overwegend heel erg positief, zowel voor jong als oud.

http://www.bol.com/nl/p/geestenjacht/1004004011608959/

Voor "in een handomdraai" heb ik nog geen recensies kunnen vinden, daar kan ik je dus niet aan helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn echt spellen die je speelt met andere kinderen, natuurlijk hebben ze in het spotje van bijv in een Handomdraai bij bol de ouders neergezet maar dit is echt geen spel wat je meerdere avonden gezellig samen doet.

Dus: kies het spel als je zoon vaak vriendjes over de vloer heeft om het mee te spelen, kies iets anders als het de bedoeling is dat de ouders vaak meespelen.