Als ik angry birds opstart krijg ik een zwart beeld,, hoe kan ik het weg halen en het spel spelen??

Ik heb angry birds de app net gekocht ik de AppStore, en als ik het opstart krijg ik een zwart beeld..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Probeer hem eens te cerwijderen en opnieuw te downloaden. Je betaalt dan niet opnieuw. En aangezien je het spel net gekocht hebt raak je je spelvorderingen wel kwijt, maar je bet toch nog niet begonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was onlangs een update naar versie 1.6.0. Hierin was een bug dat je inderdaad niet kon opstarten. Een bug is een fout in het programmatje. Heb je versie 1.6.0? Dit kun je in de game nakijken. Mocht je inderdaad deze versie hebben, dan zou je hem kunnen proberen te updaten naar 1.6.1. in de appstore. Mocht je 1.6.1. al hebben, dan zit hier wellicht ook een bug in. Dus dan is het afwachten tot een nieuwe update.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het even geprobeerd met versie 1.6.1. Bij mij doet hij het gewoon. Dus hij zou het gewoon moeten doen.