Is het nog mogelijk om Gran Turismo 5 op de PS3 online te spelen?

Kunnen bijvoorbeeld nog de seizoensevents gespeeld worden. Als ik deze nu wil starten, dan staat er dat de online ondersteuning beeindigd is.
Ik wil graag nog de seizoensevents doen, omdat deze veel exp. opleveren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dit meldt de website van Gran Turismo

Zoals eerder gemeld zijn de overgebleven onlineservices voor Gran Turismo 5, waaronder de Onlinelobby, Seizoensevents, het Museum, Nieuws, Community, Race op afstand, Inlogbonus, Online-dealer en Downloadbare content, niet langer beschikbaar vanaf 31 mei 2014, 03.00 uur GMT (04.00 uur onze tijd).

Dit betekent dus onder andere ook dat er niet meer online gespeeld kan worden. Dus als antwoord op je vraag: nee, dat is niet meer mogelijk.
Wel zou je kunnen overwegen om over te stappen naar Gran Turismo 6.