is er opslag ruimte op een x-box360s buiten de interne hdd?

hallo ik heb een xbox360 waar geen interne hdd in zit ik kan niet saven geen profiel aan maken niks, spelen gaat wel maar een spel saven niet.nu heb ik een usb stick in mijn oude console gedaan en mijn profiel erop gezet en daarna in de slim gedaan en nu kan ik saven en een profiel aan maken maar alleen als de stick erin zit weet er iemand wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan eventueel een harde schijf voor de xbox360 kopen. Heb je de slim model? Dan kost het je ongeveer 60 EUR voor 250 Gigabyte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi bedankt voor je mail dus het klopt wat ik zeg dat als er helemaal geen interne geheugen in de slim zit dat ik niet kan saven zonder stick in de slim?? als ik aan de onderkant het luikje open maak en er zit niks in dan kan ik niet saven zonder een usb stick heb ik dit goed?? Want er zit nu geen hd in de slim ,wel een usb stick van 16gig ik wil het zeker weten anders koop ik voor niks een interne hd voor de slim.dus haal ik die stick eruit en ik een hd koop voor in de slim en die er in doe dan moet ik kunnen saven toch.gr Rico
Je kunt ook een usb-stick gebruiken om je Xbox data op op te slaan, maar een interne harde schijf is erg handig, je kunt er veel meer op opslaan.
Ik zou er wel even een interne hardschijf in laten zetten, deze zijn vaak stabieler dan een USB-stick.

Er zijn veel winkels waar ze deze er voor je in kunnen plaatsen, zoals Gamemania.
Ik zou daar even langsgaan en vragen of zij er een in kunnen zetten mocht je dat willen.