Ik wil graag mijn poker spel analyseren, wat voor stijl heb ik? (zie extra uitleg voor statistieken)

Table: MTCTs
Game: Hold'em
Hands played: 741

Your actions:
Fold: 43%
Call: 19%
Check: 9%
Bet: 13%
Raise: 13%
Re-raise: 0%

Where you fold:
Pre-Flop: 59%
Flop: 7%
Turn: 2%
River: 1%
No-Fold: 29%

Hands won: 23%
Showdowns won: 10%
Flops seen: 34%
Win % of Flops Seen: 50%

Dit zijn sit & go toernooien van 30 of 50 man. Met 3$ inbuy

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je bent te afwachtend, voorzichtig met je inleg en gaat alleen mee wanneer je een goede hand hebt.

Je zit dus ergens tussen een tight (tight-passive) en een amateur (loose-passive) in.

Om richting een solid te gaan, zul je vaker een raise of bet moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen tight passive speelstijl.

59% fold voor de flop en je bet/raist vrij weinig. En je doet nooit een re-raise.