zijn er enige grand theft auto iv cheats waarbij je nooit meer politie achter je aan krijgt

het moet zijn voor op de ps3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

De codes moet je invoeren op je mobiele telefoon, die je activeer door pijltje naar boven in te drukken. Alle 'Politie sterren' worden verwijderd. Daarna kan je ze gewoon weer krijgen. 267-555-0100.
Zie bron voor deze en meerdere cheats:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas is het niet mogelijk,ik heb zelf ook gta IV op de ps3 en daar is het al niet meer mogelijk sinds chinatown wars maar het is wel mogelijk als je politie achter je aan hebt om de sterren weg te halen maar voor altijd wil niet.