Wat is een leuk doel voor een zelfgemaakte bordspel?

Ik heb een bordspel gemaakt, alleen nu moet ik nog een doel vinden om te winnen. Je wint door van 2 kaartjes te hebben van alle kleuren. Maar wat zou een leuk "doel" kunnen zijn om echt proberen te winnen? Het spel is voor 4 personen en duurt ongeveer 45 minuten. Verder loop je in een vierkant, ongeveer zoals monopoly.

Toegevoegd na 27 minuten:
Foto bijgevoegd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

tja, det licht er echt aan, wat je zelf het leukst vind. en eigenlijk heb je al een doel, de regenboog vinden en houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zou dat spel trouwens wel willen zien, kun je een plaatje op internet zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals in de reactie op je vraag en in het eerder gegeven antwoord al wordt aangegeven, is het verzamelen van de gekleurde kaartjes eigenlijk al een doel op zich. Je zou misschien nog een variatie a la triviant kunnen toevoegen, zodat je om (een van de of allebei) kaartjes te kunnen winnen eerst een vraag uit een bepaalde categorie, gekoppeld aan de kleur, goed moet beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lijkt op een regenboog...dus misschien een pot met goud? ( schijnt je te vinden aan het einde van de regenboog )