Hoe krijg je bij hartenjagen ook de kaarten van je tegenstanders te zien?

Er bestaat een toetsencombinatie waarbij je ook de kaarten van je tegenstanders kan zien. Het spel wordt gespeeld op de computer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bij Windows kan het inderdaad, maar het is niet zo dat je enkel een toetsencombi moet gebruiken, je moet er wat vooraf aan doen:

"Look At Other Player's Hands
1. In the Start Menu, select run.
2. Type in ''regedit'' and then hit enter.
3. Click on H_KEY_CURRENT_USER
4. Click on Software
5. Click on Microsoft
6. Click on Windows
7. Click on CurrentVersion
8. Click on Applets
9. Click on Hearts
10. Select New String Value from the Edit menu.
11. Name the string ZB, and give it a value of 42.

You should now be able to press ''Ctrl-Alt-Shift-F12'' to see your opponents hands. "

Als je het vertaald wil hebben hoor ik het graag.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vertaling:

"Kijken bij andere spelers kaarten"
1. ga naar je startmenu, selecteer run/uitvoeren
2. Typ in "regedit"en druk op enter
3. Kies H_KEY_CURRENT_USER
4. Klik op Software
5. Klik op Microsoft
6. Klik op windows
7. Klik op CurrentVersion
8. Klik op Applets
9. Klik op Hearts / Hartenjagen
10. Kies in het Edit menu New String Value / Mieuwe string waarde
11. Noem deze "ZB"en geef de waarde 42

Nu zou je door middel van Control-Alt-Shift en F12 de kaarten van je tegenstanders kunnen zien.