Wat zijn de afmetingen van een gevulde waterballon?

Wat is de diameter van een gevulde waterballon, tussen welke maten varieert deze, en hoeveel liter gaat er doorgaans in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Niet te beantwoorden.

Er zijn namelijk best veel verschillende waterballons te koop,
van heel klein tot heel groot.
En dan hangt het ook nog af van hoe vol je het ding doet.

Laten ze zeggen tussen de 7cm en 70 cm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb zelf al een onderzoek gedaan en ik ben tot zeer verhelderende conclusies gekomen.