Waar kan ik (goedkoop) Pokemon kaarten kopen?

Ik zou graag een sterk water deck willen maken met het 'Blue Assault Theme Deck'. En een Samurot Tinbox. Alleen kan ik dit nergens vinden. Ik zou ook op het internet willen kijken. Maar ik kan niks vinden. Ik woon in de buurt van Alkmaar. Weten jullie misschien een winkel of een website waar ik dit kan kopen? Alsvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
WAAR WOON JE? Asl je in Menen woont dan moet je naar de barakken gaan in de pokemon winkel

Antwoorden (7)

je kan het bij de bartsmit kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je op een Liga speelt, kun je daar soms met korting pakjes kopen. Ook kun je daar natuurlijk ruilen met andere spelers. Een overzicht van Pokemon Ligas vind je op de volgende pagina: http://www.pokemon-organizedplay.nl/html/NL/pokemonligasNL.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het eens bij Spellenrijk (webshop) proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij intertoys of marktplaats (ik geef maar een optie) ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een hele leuke site waar je pokemon kaarten kunt kopen is
http://www.leukekindershirts.nl/webshop/verzamelkaarten/pokemon-kaarten/

Naast de reguliere sets verkopen ze hier ook sets en boxen welke niet in de normale speelgoedwinkel verkrijgbaar zijn en ook nog een stuk aantrekkelijker qua prijs.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier: https://www.amazingcardgames.nl

Oude post maar ik heb nu een goedkope online winkel gevonden.

Ik heb begin deze week een paar boosters besteld dag erna al in huis. En de prijzen zijn echt veel goedkoper dan bij de lokale speelgoed winkel.
Toegevoegd op 26 juli 2018 19:39: bron, afbeelding
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je hier nog wat aan hebt zou ik kijken op www.pokecard.nl