Welke verenigingen bestaan er in Nederland voor LARP'ers?

Live Action Role Playing. Welke clubs houden zich hier mee bezig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

The vortex bijvoorbeeld.

Hun best bezochte event is de summoning, maar ze organiseren ook wat kleinere events.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vortex is er inderdaad één, een hele goede ook.
Ben er zelf een keer geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in Eindhoven: Knights of the Kitchen Table
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Attila is een LRP-vereniging die zich iets kleiner houdt, met twee verschillende werelden, een goede spelleiding, geweldige verhalen, en gezellige mensen en evenementen.