Weet iemand of er in Nederland ook moord weekenden zijn waar je niet met een hele groep heen hoeft? (zie extra uitleg)

Ik ben in november naar Engeland geweest naar een mystery murder weekend van KillingGame. (http://www.killinggame.co.uk/)

Daar kon je gewoon voor aanmelden met bijvoorbeeld 2 personen. Vervolgens zit je dan in een hotel met allemaal andere mensen die zich daar ook voor aangemeld hebben. Dus je speelt het wel met meer mensen (wij waren met ongeveer 30 personen)

Nu wil ik weten of er ook zo iets is in Nederland. Maar alles wat ik tegen kom is voor groepen, dus dan moet je zelf 20 man of meer bij elkaar scharrelen en dan aanmelden.

Dus weet of het ook bestaat dat je gewoon voor 2 of 4 personen kan reserveren?

1.7K

Het beste antwoord

ik heb in ieder geval www.agatha.nl/ gevonden (google op moordweekend), waar volgens de prijslijst je individueel kunt aanmelden.

Toegevoegd na 2 minuten:
en ook nog een moord-zeilweekend op de wadden http://www.zeilen-123.nl/Zeilen/prijzen-en-data-moord-weekend.html