Ik heb een ipad en iPod ik wil apart clash op clans spelen kan dat?

Toegevoegd na 53 seconden:
Maar we hebben ook het zelfde account

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je dezelfde Apple ID gebruikt voor beide toestellen dan kan je slechts op één game center account spelen met beide. Wanneer je een nieuwe Apple ID zou aanmaken, en vervolgens op één van de twee toestellen die Apple ID zou gebruiken, dan creëer je op zich een nieuw account en kan je dus met twee accounts spelen.

Dat brengt echter wel mee dat apps niet worden gesynchroniseerd tussen apparaten wanneer je ze aansluit aan de computer, dat je alles twee keer moet doen (nieuwe muziek opzetten, ...) terwijl je dat anders maar één keer zou moeten doen.

Het is dus zeker mogelijk, maar ik raad het niet aan. Spelen op één account brengt (als je wat verder zit) al redelijk wat werk mee! ;-)