hoe kan ik een sim ontslaan ?

Heb ergens gelezen dat je dat met een telefoon kan doen maar kan alleen maar snel kletsen, moeder bellen en met vrienden praten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar welke Sims spel verwijs je eigenlijk ( Pc , Wii , Social , Freeplay , ... ) ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je SimsFreePlay bedoelt:tik op het icoontje met het koffertje,dan krijg je al je Sims te zien en welke baan ze hebben(ook als ze werkeloos zijn staat er het er bij)en als je Sim bijv. atleet is(ik zeg maar wat hè?)dan tik je op de voetbal en dan komt er te staan:ONTSLAG NEMEN?
Als je daar dan weer op tikt is je Sim ontslagen.
Dan kan dus echt niet via telefoon!
Dus als het Sims FreePlay is weet je wat te doen(ben nu zelf op 70% van level 33);)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
njuh

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je het hierbij over de Sims 3 hebt. Je kunt óf via de telefoon je sim ontslaan óf je kunt naar het gebouw waar de sims werkt zelf heen gaan en hem daar zijn baan op laten zeggen.