Wie kan mij helpen aan de spelregels van "de vos op jacht"?

Ik kocht het spel bij de kringloop. Het is niet compleet, maar dat is op te lossen met pionnen van een ander spel en kopietjes van de speelborden. Maar hoe het gespeeld moet worden, daar heb ik geen flauw idee van. Het is uitgegeven door Mulder en het schijnt van eind jaren zestig te zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dit zijn de spelregels van "De vos op jacht":

"Zoals buiten in het bos de vos rondsluipt, alles in zich opneemt en opeens wegneemt wat van zijn gading is, zo wordt ook dit spel gespeeld door 2 tot 4 personen.
Iedere speler kiest een speelbord uit en legt dit voor zich op tafel.
De jongste gooit als eerste met de 2 dobbelstenen en zet 2 pionnen van dezelfde kleur als geworpen bijv. rood en blauw op de witte vlakken van zijn speelbord. De volgende spelers doen hetzelfde.
Gooit een speler 2 kleuren die al bij één of meerdere spelers op het speelbord staan, dan neemt hij deze weg en zet ze op zijn eigen speelbord bij.
De speler die het eerst zijn speelbord vol heeft, heeft gewonnen."
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi gevonden!
Antoni
11 jaar geleden
Dankjewel!