Hoe noemt dat nieuwe gezelschapspel (denk dat het sinds dit jaar als reclame op tv komt) waarbij je dingen moet uitbeelden, beschrijven...?

Het is zo een beetje als Pictionary denk ik. Je moet dingen uitbeelden, beschrijven zonder het woord te zeggen, kneden...

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is geen spel dat je op de tv speelt denk ik. Sinds dit jaar is er reclame op tv van dat spel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als televisiespel heet dat Hints.

Toegevoegd na 14 minuten:
Met televisiespel bedoel ik niet een spel wat je (zoals Wii) op de televisie speelt, maar een spel wat bekend is geworden als televisieprogramma.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hints in een doos ?? Waar heb je die doos voor nodig dan en wat moet je daar in hemelsnaam instoppen ????
Amadea
12 jaar geleden
In die doos zullen de kaartjes met de opdrachten zitten. En misschien fiches voor de punten? Het weegt een kilo, volgens bol.com.
Amadea
12 jaar geleden
En weer een onterechte ongemotiveerde min...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ter compensatie vanwege, Het is zover ik weet gewoon een goed antwoord!
Bedoel je niet "Party & Co" of "Quiz Party"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je cro magnon. dat is een spel waarbij je o.a moet tekenen, kleien, uitbeelden,
Ik heb een recensie bijgevoegd want dat was het eerste dat ik kon vinden
anneliez
12 jaar geleden
En het kan ook nog zijn dat je 30 seconds bedoeld.
In dat spel mag je wel praten, maar je mag de term die je uitbeeld niet zeggen, ook de vertaling hiervan niet.