Wat zijn leuke "bar trucs"?

Je weet wel van die trucs waar je wed voor een euro dat je iets kan doen en dat de andere het probeert maar er een speciaal trucje achterzit. Met gewone huis tuin en keukendingen. Munt/briefgeld, Papier, bierflesjes, kaarten etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (7)

vingerdop verdwijning
wat heb je nodig:
vingerdopje.

pak het vingerdopje en doe hem om je rechter wijsvinger.
je zegt ik stop het onder mijn oksels en terwijl je dat doet doe je het vingerdopje snel in je hand en zorgt dat geen mens het ziet. vraag de gekmaker om met ze oor te komen en zecht als hij komt ik tover hem uit je oor doe het vingerdopje uit je hand snel op je wijsvinger.

tips:
1 doe het met 1 persoon.
2 doe het zo snel mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vingerdopje=vingerhoedje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is juist yorick
Probeer deze maar een keer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je hier van.

http://easybartricks.com/all-bar-tricks.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Claim dat jij 4 biertjes sneller op kan drinken dan dat de ander een borreltje kan drinken. Voorwaarde is dan wel dat de ander jouw glazen niet aan mag raken en dat jij 1 biertje voorsprong krijgt. De ander mag beginnen wanneer jij je eerste glas neerzet.

Zet 4 biertjes op een rij klaar naast het borrelglaasje van je "slachtoffer". Drink rustig je eerste glas bier leeg en zeg het op zijn kop over het borreltje van de ander. Drink vervolgens ook rustig de rest van je biertjes op!

In de link staan ook een aantal leuke trucs, mijn favoriet is de "Anti gravity beer trick"...

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij kan precies raden hoeveel geld iemand in zijn portemone heeft.
Laat het slachtoffer in een hoekje gaan zitten , en hij moet
je opdrachten uitvoeren.

1 Alle koperen centen ( 1-2-5-10-20-50 ) uit de portemone
halen, en op het tafeltje leggen.
2 alle muntstukjes ( 1-2 euro ) op tafel leggen.
3 alle papier geld ( 5-10-20-50-100-500 euro) op tafel
leggen.
Jij weet nu wat er nog in de portemene zit,
niets meer , helemaal leeg.
Sukses ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papieren zakdoekje vermenigvuldigen: meestal hebben die 4 of 6 laagjes. Peuter ze op een hoekje uiteen, en haal ze in een vloeiende beweging van elkaar af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk een s bij jou tube zo veel!!!!